呢 一個禮拜開始
才感受不到 功課、PRESENT所俾我的趕DEADLINE 壓力
開始可以輕鬆一點
昨日 與嘉麗、羊明 小聚
多謝你地的台灣 手信
你們果然知我心 , 知我 好 核突 畸呢 野
雖然今次唔係三人行,
不過等大家有D經濟能力的時候
下次相信便是 日本 的自由行吧!!!!!
今個暑假真係冇咩計劃架
我只係想做下PART TIME , 教下小朋友
或者去做D 自己想試的PART TIME JOB
唔想再做FULL TIME , 我要有得去玩就去玩
我要保持自由身!!!!!!!!!!!!!
|