回覆番LEGO 少女成員之一Pris" [ sorry牙"宜家咪寫lor... ] hehe``
講番D陳年舊事先講最近發生咗咩la= ]
星期二
係排排嘅最尾一日
嗰日場比賽真滴巧精采
我哋個一隊本身係落後緊十幾分嘅...
不過'宜欣'姐姐唔想我哋lose得咁難睇
專登扮開失波
俾番個發球權我哋
hehe" 我哋最後以25:23贏咗..
巧勁le?
近排,
講真冇咩好寫,宜家好懷念打排球嘅日子,,
點算牙?? = ]