Win~~神
More power you have , More responsibility
記得常常來呀!
vincent1992
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
vincent1992
暱稱: Vincent~~
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
今日剪左髮 !
•
666
•
今日終於考完試…
•
古巨基隻手真係好濕嫁...
•
今日係第一日返學!
文章分類
•
全部
(25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2006 年 08 月 (1)
•
2006 年 06 月 (1)
•
2006 年 04 月 (1)
•
2006 年 02 月 (2)
•
2006 年 01 月 (9)
•
2005 年 12 月 (11)
•
2006 年 08 月 (1)
•
2006 年 06 月 (1)
•
2006 年 04 月 (1)
•
2006 年 02 月 (2)
•
2006 年 01 月 (9)
•
2005 年 12 月 (11)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
FdForever
howietsang
lilostitch
Mostkennyfan
nightyan
ZhuKaiqi
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 6
今日人氣: 13
累積人氣: 767
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 12 月 11 日 星期日
好冷呀~~~~!
分類:
未分類
今朝早
10:30a.m.
要去游水,嘩原本
10:00a.m.
去搭
603
,但是走左班車呀
!好彩只是遲左少少去到泳池
!
游完水爸爸帶我到
麥記
食
Shake Shake薯條
呀!
發表時間:2005-12-11 04:07 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 vincent1992 的日誌
)
JAIME 於 2005-12-12 07:21 PM 發表:
有咩好...??
唔多明=V=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
因為我有得吃
Shake Shake薯
條
!
Posted at 2005-12-12 08:13 PM [
編輯
] [
刪除
]
Howie 於 2005-12-12 07:00 PM 發表:
咁好GA!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
JAIME 於 2005-12-11 09:43 PM 發表:
HIHI-V-
我會COME HERE多D喇∼!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 vincent1992 的日誌
]