今日考完試之後,我紅社就去左科技大學參觀!我同Howie一去到就去麥記食野,之後周圍行下。1:15p.m.就集合,一齊行落山腰,果個運動場,玩左一連串的遊戲。之後,我地想要源路行返上去,點知原來有電梯搭嫁 ,但係原來D老師一早就知……我地上返去之後就走啦,返去學校,今日都幾好玩嫁! 真係好,放複活節假,又德兩樣功課,不過最好當然係無功課!