今日考試後第1日,學校對卷
成績都5係算好,有D科好,有D就炒左
本身5係太舒服,喉嚨有D唔舒服
最後果堂看坐位表,非常不爽
又係同余少坐(我5係話余少5好)不過我地中2坐到E家,計計埋埋都有4-5個月
我就同miss 曾講調位,她就話叫我調過去單行位第1個
如果我坐過邊真係要左我條命,第1個位又看5到書,我近視又看唔到個mon
跟住就同她吵,我唔知我語氣上可能都5係幾好
但最後都係同余少坐番,搞到我心情不爽