今日照常返學,荷蘭月亮=0=(想知真正意思來問我)
放學去問阿媽出糧,好彩無比臉色我看
之後返到宿舍,阿SIR開左個咩升學就業計畫,突然好感嘆
因為本身都無想過以後做咩工,前途是如何,我都不知道
唉,怪就怪自己,沒有努力讀書.不知到會幾時開竅
期望身邊朋友不像我一樣,大家加油啦!:)