今天TSA,真是十分慘,我要派卷。
不過在英文作文搵番樂趣。哈,我做紫色。
之前中文作文好悶,太沒有難度了。
......................................
情景說有個豬朋狗友要黎香港做交換生,要問我勁多野,
首先問我有什麼科目要讀和讀幾多科目,我就同佢講要讀
12科,例如中史(正常)、法文、Ecology(開始不正常)、Organic Chemistry(不正常)
等等,我係科目想了五分鐘。
跟住佢話我最喜歡什麼老師,我一時想不到什麼人名,突然間即興發作,寫了可愛的
Roydon下去,我話佢常常說笑話,生動有趣...next佢問我香港是不是有好多考試,我
話係(如果不係就沒有東西講),重話one day有6小時溫書,多好。
排球個度好怪...
我同想入choir的朋友say no,自創一個japanese opera,哈。
|