首先,設立家長日是十分無聊的。家長日,是家長同老師講野的日子,咁學生點解要出席,你又唔係搵我,係咪?第二,基本上家長日是可以免的,家長日都係派成績的日子,咁你比張成績表我就得啦,係咪?
我拎著張成績表個時我都十分驚訝,oral得20分(剛剛合格),排122,我都唔明點解成日講我oral,原來我中一至中三的問題就是oral,陳錦秋時代依然,鄭文輝時代依然,難道我真是有問題?
暑假係度寫文