點解冇啦啦我個blog會左人氣網站...好多人我都唔識...
By the way,你敬我cm,我敬你km,大快活!
其實我講野都好好笑...
12-13的男仔聖誕節最悶,家人又不和你過,自己又唔知去邊
青春期總是冷...