今日番學超無聊,
個前香港單車代表個呀伯尼做講座:
個呀伯既結語係(如果大家想知道多d關於我既野,就去各大書局,買e本書啦)
〔佢擺明冇錢啦〕甘大家就去聽e首「錢錢錢錢~古巨基」~~~~呵呵
之後11點幾,就
係個歌唱比賽!
一林到都會震爆「波利」
唉~~~~~我自問唔係好得,不過
同學們也........之後到唔記得第幾個有個低B仔
中1級,俾我地F:1公認 E.T,佢唱唱下無啦啦又think頭think手又think腳!
笑到死,哦呵哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之後老師話重有,到1點幾,不過果張時間表就係12點放,miss就問我地邊個唔留低睇舉手,
我第一個舉,之後又有大部份(差唔多全校)舉(我地個歌唱比賽係禮堂,全校都去左)
哈,真係「壯觀」
之後番屋企,林著下午Ca就會on啦,點知
等左佢成個下午(連埋夜晚),都唔見佢呀!!!!
之後好悶,跟著好就去玩忍豆風雲2(第一日玩),我細佬玩先!之後我先玩玩下囉
一日升到7段,其實我好奸,我開2個ac,專登練一個,另一個就負責俾我打死,俾我升段,
呵~
呵~
好奸呀!!!!!!!!
點知,始終唔見Ca
唉~
唉~ |