很悶耶
昨日買左部sony既k550i
前日同瓜子盈佢地打羽毛球
今日就上堂上堂上堂上堂上堂上堂
得個吉
悶
沒心情打.這是我所想
今日由於花了太多時間上網
so果兩篇日記打不到
今日去左練話劇,
很無奈
不斷被人指責
之後重有2篇,
因為太晚了
so明天再打吧
死火啦
之前去旅遊果張我寫左日記既紙唔鬼見左
溫番先至再打啦
好郁悶呀
唔見左 見左 見左 見左 見左 見左 見左 見左 見左
死啦 啦 啦 啦 啦 啦