真係好耐好耐冇打過啦!!見今日有小小時間就打番次啦 呢排真係又多野做忙到死..成日都想打嫁不過都係懶唔想打囉!!! 哎....點解有時對人好...人地未必一定對番你好..可能仲玩你...有感而發..~.~ 死啦!!呢排成日夜晚...前日又通完頂打牌...個樣好快老啦今次><死緊..冇人要我都 番工真係慘....番工要剪野..煩到死...想玩都冇機會...日日都唔知點錦番工..又冇人陪 哎..有好多野想打出來..但係打唔出唔想打..唔開心既野多過開心..打來冇用...下次再打