一個寧靜既晚上,令我個腦唔停咁亂諗野,
可能我真係唔識咩叫愛情,總是得唔到人地既愛
呢一排,我每一日都好俾心機去做功課同打波
唔俾時間去諗,可能咁樣係最好既方法去令我忘記同放棄
愛情呢一樣野真係可能玩死人,佢可能令我跌落谷低
每一次都係失敗收場,我已經唔可能再經歷呢D痛苦
雖然冇左推動力,不過都可能令我更清醒咁打波
呢個Blog可能係最後一次用,因為佢會令我睇到D唔開心既野
希望再會系度打Blog啦