好耐冇寫日記la~~ 呢排都冇咩心情織頸巾 lo because... 考試就快到la 我竟然一個字都未溫><(好後悔唔聽爸爸話) 所以我而家一定要開始努力"通消"溫書la@@好慘 最慘ge係,我把聲沙左ar~點算 攪到唱歌時,d音都走哂><><