好耐舞寫日記lu~
好掛住你地呀!!!!!`
我終於升上F.2 啦>3<
今年吳同shelle and 阿肥一班啊....傷心
but....同小炳,美女...等人無意中入左A班....
arm arm 同JQ熟落...就即刻認左佢做阿媽啦///
阿媽佢對我好好架......
我真係幸福o.....