今日同我brother番左阿嫲屋企食飯...勁悶ar~
不過好采嗰道可以睇劇場版鋼之鍊金術師 - 森巴拉的征服者ar~ 實在太好睇la...
我鐘意yor~
晏奏又同姑姐去吉之島買衫...咁樣就過左半日...好無聊yor
食完晚飯就番左屋企la~~
今日ge行程就係咁lu"(好後悔今日番左去ar~ )
仲有....
我ge倉鼠籠入面突然唔見左兩隻倉鼠BB ar~淨番一隻喺道ja!!點算ar?!?!
我諗今晚唔喊都唔得la....