
今日出左去同劉智,肥健睇"江山美人",wawawa甄子丹 d 武打
真系好正呀,超靚;Kelly d 武打就一般拉,第一次麻,不過佢既
古裝造型真系好靚,佢永遠都系我最 like 既女 idol,人靚歌靚,呵呵 !
至於 Leon d 戲就一般拉,不過佢系我第一個同最 like 既男 idol,
所以睇呢套戲點都吾會失望,唯一會失望既系最尾只系死淨 Kelly
一個,唉 ......睇完戲後諗住返屋企睇波拉,點知師傅又話放工出黎
食野,唉又要陪佢食野,雖然系佢請 (又話唱 K),結果食完野都 12 點
幾拉,不過食下傾下都好開心,始終佢地都系我最 best 既 friends ~~
返到屋企,點知 Arsenal 反勝 3:2,吾開心 ~~ 睇左曼聯上半場拉,
C.Ron 好勁,後腳都入,正 ~~ 不過最正既系今晚既講波陣容,
哈哈中場休息時梗有一個人講野,呢個系 ... ??
|