今日考英文囗試,無奈,很難。
其實我應該聽Angel嘅話,唔好因XXX一齊,不過而家後悔都冇用la!
星期六返左教會,跟Eric學結他。
中作分數達至歷史新低:51,真慘!
星期一考Maths,其實我到唔驚嘅,玍兄失圣矢ほ尼迭走建是這迳主迬蜠廸迪迷求末裎銀傈標模顧嚬橫禖榇慣癃梖穄襆篺只係擔心咁解姐...
希望我中作exam唔會太低分la,,雖然我都知5高得去冰...
下1篇日誌會有密碼,密碼is一向用緊果個加,再將我出生年份-18年嘅果四個數字就係勒!