婷子,你係我好好好好好好好好朋友,但唯一遺撼的是------我不能和你讀埋同一間中學。
講真,其實我都好唔明點解你咁唔鐘意反教會,其實教會有咩唔好呢!!!????
同埋點解你咁憎某人嘅??!!?!!?!?!?
不過,無論點都好,你都係我響小學生涯中最好的朋友。
因為你永遠都會企響我嗰邊支持我,我哋又有太多......美好的回憶了!!!!!!!!!!!
記得要寫信畀我呀...................................