今日....我o係學校同makiyo傾.....
佢愈傾愈嬲,
可能我講嘅野唔岩聽,
但我想同佢講.
佢同shirley係唔係真係要搞到咁,
大家做fd咁耐,唔通一d考驗都經唔起,
makiyo,我由2年班就識你,不過真正同你fd都係由5年班起,
足足4年la,
我地3個做左4年嘅朋友,大家一齊開心過,嬲過,喊過...
唔通呢d回憶都唔夠一個承諾重要?
我知你伊加好嬲,
你咩都唔想聽,
但你諗吓,如果ar莫一走左,
佢下年九成都係入唔返,
而你唔同,
今年唔得你下年都可以再來,
就算你話倍佢一齊唔玩drama都冇用,
佢唔可能跟你玩dance club.
但佢又唔可以咩都唔參加,
你想佢點呢?
唔好成日話人地唔重視你,
你有冇真正咁重視人?
問心o個句,你真係冇做過一樣對唔住佢嘅事?
唔好成日同人比,
自己辛苦,人地又辛苦,
咁又何必呢?
|