今日個人勁high,
都不知點解會咁...
上IS堂o個陣,
我地做實驗要test邊枝係co2同o2,
咁我地就用lime water la,
點知一擊即中,test到邊枝係co2,
咁我地就唸住唔洗做,
我地就唸住玩吓枝o2 la,
我地又攞枝o2做o左個glowing 嘅實驗la.
跟住miss chow行過黎問我地做成點,
我地就好正確咁講左邊枝係co2邊枝係o2,
跟住佢又問我地做左咩實驗我地同佢講我地做o左兩個唔同嘅實驗,
然之後佢話我地有冇搞錯,兩個實驗應該係一樣,
之後仲拍o左蛙la個頭幾下,
笑到我同k屎上氣唔接下氣,
我地將所有嘅錯推晒比蛙la,
佢真係慘慘....
不過真係好好笑,笑死我地la!!!

到上HE堂.
我又唔知點解發o左癲咁不停答問答,
突然覺得點解個腦好似轉得快o左....
上ERSo個陣,
k屎唔小心講錯野,比miss wan送o左將卡,
跟住我就幫k屎揾代罪羔羊,
當然又係蛙la~~
蛙la仲要好無奈咁望住將卡,
突然ar Sam講o左句中文,
我地就毫不尤疑咁比左將卡佢,
佢o個陣個樣真係好慘...呵呵....

|