今日朝早咪同d fd一齊返.....
見到d fd~~~~
happy>.<
早會.....
同遠遠傾計...
因為好悶..
之後叫from.1留係度∼∼
我地刀知咩是la...
好叻禁lo左d針出黎...
話就係from.1..
咪友係話我地...>3<
勁唔据佢ar..
最後係enhlish∼
呀sir無番...
我地就happy到大叫..大笑...haha
1D...真係好開心..
連d呀sir..miss刀話我地班團結呀∼∼
放schoo.......
同d fd係度玩...
話係我地班選10個最好既男仔...
當然..bobo..遠遠..係一定嫁la∼∼=3=
我地話佢地好人..刀幾靚仔..
去buy野..
見到遠遠..
傾左一陣..
友玩左一陣..
之後走個時..
友見到bobo...
無奈*.*
同佢play左一陣...
一齊走...
返個時..
so happy..
|