ha~~
今日好happy>.<
why??
因為我今日同佢一齊左50分鐘∼∼
------------------------------------
今日同晞..豬...一齊番∼∼
我地話今日慢慢行∼∼
行行下...
見到青apple∼∼
開心...
b4!!
青apple走左...
之後我地見到紅apple∼∼
佢係我地後面ar=3=
打鍾la∼
我地同紅apple一齊遲到吖~~
一齊簽遲到[姊]~~
haha~~~
本來我同佢一齊企嫁...
但我走開左第二度企~~
一齊左50分鐘~~
上到去~~
我係度笑唔停>.<
比BOBO話~~
不過真係好開心呀~~
|