| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 幾好玩既一日 |
分類: 未分類 |
今日友係好開心既一日...
朝早...
見到呀余同瑤...
一齊返..
haha..
happy>3<
Art-----------------
個個黃碧欣..
日日刀話我地嘈嘈嘈..
其實就佢最嘈..
你係一個冬菇..知無??
英文....
對住個蔥頭...
無奈-口-
係度訓...
呀sir話口試..
抽波波..
呀∼∼∼
等一個係我呀∼∼5號=3=
全班係到大叫..
真係慘慘..
出到去..
嘩∼∼∼
無一題係知佢講咩lo..
食0喇..
lunch
好平凡禁過左..
要做實驗試..
抽到11號...
好易!!
天才呀∼∼haha
chinese...
miss張無返..
happy到死..
友係度訓...
刀唔知邊個比左d安眠藥我..
放schoo...
係度玩..
見到〔佢〕..
唉...
刀係之前既是..
無咩好提..
傷心野一大堆..
玩大膽..
仙係呀晞問人扲msn..
之後係呀余問人扲icq..
2個刀比...
今日add icq個個...
佢好似係from4..
唔知係唔係..
呀晞話係...
返屋企la...
好開心..
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 55 | »
|