好開心呀今日..
去街街..
友係同豬豬去∼
去左紅磡整我個電話<--(之前壞左))
搭bus∼∼
呀豬無比到錢錢..
haha..
巴士呀叔唔知..
到la>>
等左好耐...
豬豬係禁講話要食雪糕...
so..
去左唔知ok定7十一..
無奈..
禁鬼大個人仲叫人食..
仲要食到好鬼滋味禁..
點知佢講話好難食..
我就好似d呀媽喂呀女食野禁..
唉∼∼
刀唔知我係佢呀媽定係佢個fd>3<
走la∼∼
呀豬友唔比錢..
本身無是..
但係無曬人個時..
巴士呀叔指住呀豬話:妹妹∼∼無散紫出send..唔好一個人上lai
哈哈..笑死我∼∼
去男田buy鞋..
haha..
呀豬友釘la..
靚靚吖
無耐..
返屋企..
|