好開心呀~~~~^^
今日我..豬豬...晞晞..呀蓉
去左[屠大]....
我地影左D懷舊的食物.....
之後我地去左吉野家食野!
b4....
我地去影相...
影到破產呀-v-
不過好開心..>.<
豬豬隻腳傷左...
行個時極似弱智個D人...
好好笑..hahaha
坐地鐵....
見到呀魚佢地4條友...
叫我地同佢地去街~~~
我地話要返屋企...
無去到喇...
唔打喇..........................