2006 年 1 月 6 日 星期五
今日係星期五牙,,,,考geog同埋chinese作文,,,,,
今日chinese 作文係鄧sir監堂牙!!!!!!!!]]
*好似返番去F.1咁tim(test 數學呢,,,,,記唔記得牙??)
唉,,,作文都唔知作左d咩出黎牙,,,,d題目條條都咁難,,,,
點算呢??唔理佢啦,,,,中文肥就肥啦,,,,
但geog呢,,,,,上年都已經肥架啦,,,,
唔想今年都係牙!!!!!!!
打住咁多先啦,,,冇心情牙,,,,
SEE yOU!!!!!!!
十油唷*]]////