死啦~今日考試個狀態唔多掂牙,,,,
點算牙??仲話唔要衰比人睇tim架,,,,
唉,,,冇希望啦,,,,今日係考eng,,,(係hall度考)
好多人一齊牙,,,,,一入到去,,,,,我得張"台"咋,,,,張"登"冇左喎,,,,,
搞到個個坐係度,,,得我一個企係度喎.....**
勁攞囉,,,,,
跟住係reading先啦,,,,,校長親自派巷比我地班喎,,,,
威唔威呢,,,,卡卡"
都幾簡單牙,,,,ok啦" >33<
到writing啦,,,,,原本可以是但簡一個架,,,,
點知我,,,邵,,,,crystal,,,,billy,,,,朱欣都做左兩篇喎....
我諗會笑大rainbow個口啦,,,,唉,,,仲可能要扣分tim......
listening啦,,,,ok啦,,,,唔係好難,,,,,
但林大玲錄果把聲呢,,,,勁大聲喎,,,,,
頂佢牙,,,,,聾啦.....係咪要入佢數先,,,,
上年又係咁,,,,今年又係咁,,,,
嘩!!!!如果年年都係,,,,未升大學個個都聾晒啦~
考到11:45喎,,,,
番到屋企,,,,,溫書囉,,,,,越溫就越想訓,,,,
聽日肥就肥啦,,,,唔理佢啦,,,,,
同左佑傾左個兩分鐘都冇既電話,,,,,
唉,,,,唔打啦~~
十油唷*///////
十卜你地牙>33<
|