2006 年 1 月 27 日 星期五
今日係年廿八lu,,,放假的第二日lu,,,,
今朝差唔多10:00起身,,,
食年糕,,,,太幸福lu,,,,好味,,,,
下午去沙田食團年飯,,,,同牙爸公司的人一齊,,,,
夜晚會同姨媽食......
今次篇日記短左d,,,,趕時間牙,,,,
see you!!!!!88