嘰嘰"終於放假啦,,,,
雖然放得十幾日咋,,,,,都好過冇牙,,,,
今朝比人嘈醒左牙,,,,
果時8點幾,,,,
睇書同開電腦先,,,,
呵呵,,,,3日睇晒3百幾頁的書,,,,好開心牙,,,,
次次睇完一本書都好開心架,,,,
做book report先,,,,
係社際架,,,,
而家仁愛暫時排頭,,,今年一定唔可以再比佢地嬴架啦,,,,><"
睇下小說先,,,
好睇牙,,,,
就響呢個時候,,,,突然,,,,冇得上網牙,,,,頂!!!!!
唔緊要,,,,我有後著既,,,,,得左,,,,上到啦,,,,
係就係慢左d....但好過上唔到牙,,,,,
呵呵,,,,尋日好開心牙,,,,可能係成年中最開心的一日牙,,,,
牙媽起身lu,,,,食早餐先,,,,好味,,,,
聽歌歌,,,,好聽,,,,日日都聽架,,,太好聽啦,,,,
好悶牙,,,,唔知做麥,,,,成日就係咁過lu,,,,,
好想快d8:00牙,,,,睇八大豪俠,,,,好睇呢,,,,
而家開始8:00~10:00都係睇亞視,,,,
無視開始唔得啦,,,,冇晒d收視lu,,,,
快d到8:00啦,,,好想睇牙,,,,
冇lu,,,,冇咩好講~~>.<"
|