今日9:15分起左身lu,,,,
計一計,,,,訓左十一個鐘,,,,,勁呢,,,,
食左碗燕窩粥同豬骨粥,,,,,好食,,,,,
開左一陣電腦,,,,,,都冇野睇既,,,,,,
11:45出門口,,,,,
去學野牙,,,,打電話比人先,,,,
電話暫時冇能接通,,,,請遲d再打黎,,,,,,
唔理啦,,,,學到1:00,,,,,出到去,,,,好涷牙,,,,,
又打比人,,,,,打左三次都係電話暫時冇能接通,,,,請遲d再打黎,,,,,,
等左牙媽好內,,,,涷死我啦,,,而家先黎,,,,,
跟住去左沙田第一城食野,,,,,好食牙,,,,不過好飽牙,,,,,
跟住行左一陣,,,,,
番屋企lu.......冇野做,,,,,,
到而家岩岩沖完涼,,,,,
開電腦,,,,,打日記,,,,
冇lu,,,,
一陣又食啦......
|