今日唔想起身牙,,,,
成身好熱,,,,又頭痛喎,,,,又咳啦,,,,
好辛苦牙,,,,><
牙媽同細佬拜神,,,,,
我就訓係度睇電視,,,,
仲比人話我唔做野tim,,,,
算,,,我唔舒服唔同佢計住,,,,
食左藥同沖左涼,,,,好左好多lu,,,,,
下午係屋企,,,好野,,,,終於有一日唔洗出去lu,,,,
跟住成家出左去黃大仙,,,,
87的,,,勁多人,,,,仲要繞大圈,,,,
行左勁內先入到去,,,,
我同細佬坐你度,,,等dad&mum上香,,,,
走lu,,,,
去左M記,,,,食雪糕,,,,,
行埋百佳,,,,真係閃啦,,,,,
唔得啦,,,,好暈牙,,,死得啦,,,,
救命牙,,,我唔甘心,,,我唔要咁就死牙,,,
我仲有好多未做架,,,,
番到屋企,,,,睇劇,,,,now寬頻果d牙....
食飯....
打日記,,,,冇lu
|