唉,,,
最緊張的時刻到了!!
今日係家長日牙...
我一早8:00起身,,,
叫埋牙媽起身,,,
之後啦啦林,,,,梳洗,,
食早餐,,,出門口,,,
岩岩好,,,到學校門口時係8:58,,
仲有2分鐘,,,
上去lu,,,
下,,,麥係miss lee見牙....
原本何sir話既驚喜就係呢樣牙,,,
果時周祟見緊喎,,,
等左好內啦...
10分鐘,,,
佢都未見我....
入去啦,,
好緊張牙...
佢話我有份禮物,,,
係交齊功課,,,
佢話好難得成個學期交齊喎...
冇奈...
睇成績表啦,,,
唉,,
唔好提啦,,,
勁差牙,,,
都唔知點解可以咁差...
三科唔合格,,,
冇奈,,,
操行全部B,,,,
唉,,,
佢話我上堂都叫專心,,,
但rainbow chan話我有d心散喎,,,
跟住問左我好多野牙,,,
又問我有冇參加課外活動啦,,,
牙媽答佢,,話有學瑜伽同鋼琴,,,仲係5級tim,,,
跟住miss lee聽到我piano5級又勁問我呢d野,,,
冇奈,,,
話咩可以考到5級好唔容易架,,,
仲問考左樂理未牙,,,
唉,,,
又問屋企d野啦,,,
問左好多牙,,
死啦,,
今次考得真係好差牙,,,
畸算牙,,,
我一定要努力啦,,,
我唔想下年入唔到D、E班牙,,,
+油牙,,,vivi,,,
你地都要+油喔,,,
|