卡卡"
我真係唔乖牙,,咁內都冇打日記啦,,,
唔緊要,,-.-
而家打番,,
你地唔好嬲牙,,,
講下今日做左d咩先~!
因為要補課牙,,,
今日8:00起左身lu,,
個工人係toilet唔知做麥,,,
勁內,,
喂,,,我都要用架,,
你用晒咩,,,
8:15,,,佢終於出黎La,,
死啦死,,=]\\冇時間La,,,
啦啦林,,
食早餐啦,,,
去到係8:52分,,,
跑樓梯上去,,
好累牙,,
牙!=.=
冇攞數學書牙.,,
瓊瓊豬話我知班房冇LoCK到,,
THX,,,
愛死你lA,,,>333<"
一出班房,,,蔡SIR就黎啦,,,
唔理,,,
照去問LOCKER,,,
同蘇慧一齊,,,
唔該你牙,,,
你真係好好人牙,,*
10:00岩岩放我地,,,
蔡SIR果然係教數學牙,,,
咁準時,,,
真係乖架姐,,,
去楚楚豬屋企,,,
THX佢牙,,,
借佢屋但比我地Practise,,,
啜啜先,,,,
卡卡"
好難夾牙,,,首歌,,
雖然我地都有practise到,,,
但係都好難牙,,
一係就快左,,一係就慢左,,,
唉,,
sor牙楚,,,
我太緊張啦,,,
11:50走去學野啦,,
好忙牙,,,今日,,,
仲好累tim,,,
+油牙,,
我地一家要做一個好好既音樂創作比ms lee睇牙,,,
+油,,
To瓊瓊豬,,,
多謝你係你個日記度十卜我牙,,,啜啜"
愛死你lu!!
To楚楚,,
thx你同我一個咁差的人practise,,,
仲有借屋企比我地,,,
To ling
多謝果日打比我,,,叫我要努力牙,,
我會架啦,,,
你都要牙,,,
To朱欣,,,
yOU係我既BeSt Fd La,,,
愛爆你牙,,,
To洛,,,
thx你幫我地作詞牙,,,
+油,,,
|