今日係情人節牙,,,落雨牙,,,唔知係咪知道我冇情人呢~??
不過冇情人的我,,,,一樣咁開心,,,,
番到學校,,,收到邵、黃洛、salu、楚、愛、小彤的朱古力牙,,,,
好開心牙,,,
我就係咁同人講情人節快樂,,,
好sweet,,,
好快就到小息lu,,,
又係咁同人講情人節快樂,,,
哈...收到好多牙,,,嘰嘰"
成個袋都係,,,,
卡卡"
唔知係咪特別sweet....
上堂就算悶都照聽,,,,呵2...
lunch....
同黃洛就即刻跑出去buy朱古力牙,,,,
呵2,,,,問左牙媽攞$100buy,,
好野,,,佢比喎,,,
去左新興buy,,,,
幫埋我老婆----eva buy先,,,
buy完啦,,,
見到maybel同羅ling,,,,
番學校lu,,,
我勁快食晒d飯,,,,
上課室,,,係咁派,,,,
原本收同派都一樣咁開心架,,,,
卡卡"
收左成盒,,都裝唔晒,,,,
呵2,,,
今日真係好開心牙,,,,
情人節快樂!!
|