打日記、打日記、打日記、打日記、打日記、打日記.....
其實我呢幾日都想打日記架啦,,,,腦海裡面都只有「打日記」呢33333個字,,,,
但就係因為我懶囉,,,
唔想打,,,先拖左咁多日,,,SOR呢,,,
其實我打唔打都得啦,,,
都冇人黎架啦....(唉,,,傷心)
算....
今日好遲先起身牙,,,,
7:25比平時遲左2個字,,,,,
因為8:20先要番到學校,,,番到學校得好少人咋,,,,
好多人未番,,,都唔知得咁早番做麥,,,,(8:05番到LU)
哈哈**今日係禮堂集隊隊,,,
咁都好D,,,
起碼有AIR-CON先啦,,,
唔駛咁熱,,,
原來學校係叫我地穿PE333架,,,
但我地她多人都冇著,,,
嘻嘻**
之後企左唔知幾內,,,
就開始啦,,,
個個係晒禮堂睇人打「雨」毛球,,,
因為有AIR-CON MA,,,
而且出面又落雨喎,,,
搞到好多人係晒HALL...
之後我同瓊瓊、楚,,,LAW LING一齊上7樓,,,
諗住睇邵邵蛙艇,,,,
點知上到去佢話已經蛙左LU,,,
冇奈,,,
仲跑死我地TIM,,,
跟住我地去左CANTEEN同黃洛,,,愛妃,,,楚,,,LAW LING,,,瓊瓊一齊係度玩,,,
本來玩疊手....之後就玩左TRUE OR DARE,,,
咁就成粒鐘啦....
之後頒獎,,,
我地班攞左第1牙,,,
好勁哦,,,
但係個獎品就係西瓜一個....
O晒,,,,
我食左2舊,,,,
之後就放學LU,,,,
|