■°*小時候〃受到傷害::::;;;[]■□很快便復原﹍為甚麼現在做不到呢////???
〝★Wing Yan☆〞
 

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天

 



 
 


PE比賽?? 愉快

打日記、打日記、打日記、打日記、打日記、打日記.....

其實我呢幾日都想打日記架啦,,,,腦海裡面都只有「打日記」呢33333個字,,,,

但就係因為我懶囉,,,

唔想打,,,先拖左咁多日,,,SOR呢,,,

其實我打唔打都得啦,,,

都冇人黎架啦....(唉,,,傷心)

算....

今日好遲先起身牙,,,,

7:25比平時遲左2個字,,,,,

因為8:20先要番到學校,,,番到學校得好少人咋,,,,

好多人未番,,,都唔知得咁早番做麥,,,,(8:05番到LU)

哈哈**今日係禮堂集隊隊,,,

咁都好D,,,

起碼有AIR-CON先啦,,,

唔駛咁熱,,,

原來學校係叫我地穿PE333架,,,

但我地她多人都冇著,,,

嘻嘻**

之後企左唔知幾內,,,

就開始啦,,,

個個係晒禮堂睇人打「雨」毛球,,,

因為有AIR-CON MA,,,

而且出面又落雨喎,,,

搞到好多人係晒HALL...

之後我同瓊瓊、楚,,,LAW LING一齊上7樓,,,

諗住睇邵邵蛙艇,,,,

點知上到去佢話已經蛙左LU,,,

冇奈,,,

仲跑死我地TIM,,,

跟住我地去左CANTEEN同黃洛,,,愛妃,,,楚,,,LAW LING,,,瓊瓊一齊係度玩,,,

本來玩疊手....之後就玩左TRUE OR DARE,,,

咁就成粒鐘啦....

之後頒獎,,,

我地班攞左第1牙,,,

好勁哦,,,

但係個獎品就係西瓜一個....

O晒,,,,

我食左2舊,,,,

之後就放學LU,,,,

刊登時間︰2006-07-07 02:57 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


viviantang
暱稱: ◇vivi=]\\
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Perfect training
好吾舒服牙...
心[情開朗..
MATHS QUIZ
PE...
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 92
今日人氣: 19
累積人氣: 5931
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed