今日除左係要番學之外,,,仲係我細佬中一放榜的大日子,,,,唔知佢會點呢,,,
好啦,,,本人今日好早起左身,,,ps我都唔想架,,,
之後呢就送左細佬同牙ma 番學,,,就到我番啦,,,,
番到去先8:00,,,,唉,,,
見到EVA同牙桐,,,同佢地傾左一陣,,,,
之後就自己企左係到,,,
跟住就見到婷豬,,,,
冇幾內就見到瓊豬TIM,,,
我地又一齊去TOILET,,,
上課室,,,,
點名,,,
冇啦啦,,,
HO KIN HING話要上六樓,,,
上左好內牙,,,
9:00落去禮堂,,,落到去門口已經見到有人註冊啦,,,
勁早喎!!=.="
入到去,,,
同邵邵同EVA坐,,,
被牙楚拋棄左,,,,傷心!!
嘩,,,,有瑩光棒牙,,,
正,,,我攞左YELLOW,,,BUT我想要BLUE牙,,,>V<"
好啦!!
好快就開始LU,,,
陳賽玲同MISS LEE做拼盆喎,,,,>O<"
算,,,
之後就好HIGH牙,,,
聽左15首歌,,,
唱得好好聽同走晒音的人都有,,,
有一個叫余震東、林友聰、林金輝(走晒音果個),,,
佢地3個最深刻,,,
好快就放學LU,,,,
11:00
YES!!自己放學,,,
LAW LING冇 BRING 姐姐牙,,,
我同佢一齊姐,,,
YEAH!!好啦,,,之後就唔話你知!!
88
|