嘩**我番黎啦,,,
有冇掛住我呢??
嘰嘰**
都知你地冇良心架啦,,,
一個2個都冇掛住我,,,
哼**
唔緊啦,,,
我咪一樣係度打日記...
唔知你地有冇睇呢??=.="(傷心中)
死啦死啦,,,
宣佈一個壞消息,,,
後日就考試啦,,,
點算??
我都未溫完地理tim架,,,
溫左少少,,,
議題一都未溫完,,,
仲要我溫咁多課tim架,,,
點算呢??
冇時間lu,,,
唔知可唔可以唔考住呢??嘻嘻**
你地又溫左幾多牙,,,
我呢??
就冇溫過啦,,,
except地理果少少,,,
卡*
你地估下我而家係邊,,,
我諗你地都應該估到架啦,,,
我而家係學校上緊computer,,,
嘰嘰"
我上computer都掛住你地牙,,,
睇我幾有良心,,,
um,,,
仲要講d咩呢??
啊係牙,,,
黃洛,,,
對唔住牙,,,
我之前咁對你,,,
我知錯啦,,,(做錯事牙的小朋友)
我以後唔會再係咁架啦....
please forgive me,,,
連英文都講埋啦,,,
就知我係知錯啦,,,
啜啜**,,,
係係forgive me既就留一留言話我知啦,,,
嘻**
牙楚,,,
你好內都冇黎囉,,,
我嬲嬲架,,,
嘻**
瓊豬**
你都係牙,,,
快d黎啦,,,
我好掛住你地留言比我的日子哦**,,,,
你地就成全我啦,,,
PLEASE,,
我唔打啦,,,.
下次傾過啦,,,
88**啜啜!!
|