2006 年 8 月 18 日 星期五
最近日日都係屋企,,,
冇出過街,,,
except去補習之外...
日日都係屋企,,,
唔知做麥,,,
好悶牙,,,
聽歌就唔係,,,睇書又唔係,,,開電腦又唔係,,,電視又冇野做,,,except左夜晚,,,
我真係唔知可以點牙,,,
琴都彈左啦,,,
又唔想做功課喎,,,
天牙,,,邊個可以救我牙,,,,