今日系牙爸生日,,,我地就同左拉叔、三叔&姑姐食 食反...
尋日先去完「美食博覽」,,行到死下死下咁,,,但都食左好多野,,,嘻*
*開頭我地行左2樓,,,睇果d咩醫療的野,,
牙媽話,,,e,,,點解得咁少野試既,,,又話d人食到好飽既,,,呃人架,,,
諗住走果時,,,個食蕉話樓下有美食牙,,,跟住就成大班人一齊落去,,,行到去2036果時,,,見到劉丹&陳自瑤,,,
之後呢,,,牙媽就買左個電飯煲,,,就走lu,,,行左4粒鐘牙,,,陰公,,,隻腳勁痛...=.="
番番黎今日啦,,,
我地約左d牙叔12:00去左粉嶺,,唔知咩長麥村,,,食左3粒鐘,,,去左拉叔的新屋,,,都幾大牙,,,
好舒服牙!!又係粒鐘,,,
之後就番左屋企,,,結束左呢2日的8粒鐘旅程啦!!
|