今日9點幾起身,,,
次後就出左去SHA TIN睇戲
KERORO牙,,,
睇左11點果場,,,
我地10點55入去,,,,,等.....ZZzzzzzzzzz
睇左1粒鐘就出左黎啦....
好好睇牙,,,
TAMA仔好得意牙,,,,
你睇下佢地著左33幾得意,,,
好可愛牙,,,
KAWAII呢,,,





仲有佢地BB仔果時牙,,,



DORO仔好乖唷**

5個BB,,,

嘩,,,好可愛牙,,,

真正的友誼,,,,我的好朋友!!=.="
HELLOWEEN





生活相,,,

OH,,,親愛的....>O<"

死狗!??

DORORO??!
Keroro小隊全體隊員


哈「無」太郎??!

一齊HAPPY TOGETHER啦!!

喂!!老友,,,升天啦!!

碧波「唱」泳!!



ATTENTION!!
嘻嘻!!POST住咁多先啦!!
|