嘩**我又黎啦,,,
你地可能會話,,,
唔係牙嗎..
放假都唔打見d日記,,,
sor囉...
我呢幾日有好多節目,,,
日日都去左行街,,,
BUY左好多33 TIM,,
日日番到黎都成4點幾5點幾,,,
累到冇晒心機打日記LU,,,
邊會好似你地咁勤力牙,,,
嘻**
呢幾日好開心牙,,,
雖然冇打日記,,,
但都有人留言喎,,,
好啦,,,講番今日的主題,,,
本人宣佈,,,
在昨日的晚上9:00-10:00的期間,,,我的工人終於黎左啦,,,
生存左幾十日黑暗日子結束了,,,
快D黎恭喜我啦,,,
好開心牙,,
今日呢下午的時間表係去拜山,,,
牙婆死忌牙,,,
你地要搵我的打我手機啦,,,
嗯,,,好啦,,,我唔打啦...88
|