好緊張牙,,,
今日係第一次番教會牙,,,
唔知去到會點呢,,,
9點9去左M記個牌牌度,,,
楚已經係度lu,,,
哈**
跟住搭火車lu,,,
冇麥人咋,,,
大把位,,,
坐左係度傾計,,,
好快就到紅磡lu,,,
出到去,,,
好凍牙,,,
等巴士,,,
黎lu,,,
跟住唔之坐左幾多個站就到lu,,,
行左一陣,,,
到左門口啦,,,
原本仲好早咋...
牙楚同我搵廁所,,,
我就打比牙媽,,,
哈**
跟住行黎行去,,,
唔知做麥,,,
呵,,,
同果度d人傾左一陣,,
開始lu,,,
帶唱,,,
冇奈,,,
好彩我企後面,,,
唔多睇到我,,,
嘰嘰**
跟住講一陣耶穌復活,,,,
好眼訓!!
無啦啦,,,
問我叫咩名,,
好彩牙楚一早話左比我知會咁姐,,,
冇事,,,
分組lu,,,
祈禱,,,,
我要走lu,,,
約左姨媽飲茶茶,,,
就係咁,,,
又一日啦~!
|