今日已經係Day3啦!時間過得勁快,,,,,
集隊果時,,,周sir話我地要開始溫書啦,,,,,佢仲話溫書有3個數字,,,,,60、24、7,,,,意思係
教完D野要係60分鐘內溫番,,,,,溫番之後再24小時內又溫番,,,,,跟住又7日之內再溫番,,,咁先記得架喎!!
但我一定做唔到,,,,,算吧!!
頭兩堂係英文,,,,雖然冇尋日咁專心,,,,,但都叫專心掛,,,,,起瑪留心聽書先啦,,,,,,
第三堂係宗教,,,又做多次話劇,,,,比上次好d啦,,,,,但勁87囉~嘰嘰"
小息,,,肚痛tim,,,,,訓左成個小息,,,,,
中文,,,,好悶囉,,,,,但都比平時冇咁悶架啦,,,,,但比起其他課,,,,就叫悶啦~!!]]>.<
lunch,,,同尋日一樣,,,,,,但呢三日都見到kathy佢地喎,,,係咪咁岩牙~!!''''**
跟住係數學堂,,,,,,做數囉,,,好彩今日冇咁多功課姐~呵2**
I.S,,,,,對作業,,,,,黎sir係度自言自語喎,,,,,~落堂果時仲叫左牙桐,,,,做牙楓tim,,,,,
咁我同牙邵咪大叫""楓"",,,,,,楊嘉軒面紅牙,,,,,都未見過佢咁既,,,,,
芬芬未黎果時,,,salu攞左楊嘉軒本作業,,,,寫左殊多個楓字牙,,,,,仲傳左比成斑睇tim,,,,哈2
中屎,,,,,,咪上堂囉,,,,,
聽日係蔡sir生日牙,,,,同佢講生日快樂先,,,,,蔡sir,,,,生日快樂牙]]>>.<<
|