2005 年 10 月 26 日 星期三
呵呵,,,,今焦頭兩堂電腦,,,,,,,,曉如牙~過得好充實d時間~>3<
跟住中文,,,,,我地已經行得好慢架啦~但係都唔得,,唉
英文牙~~~~~~~~好驚牙~~~~鬼鬼~~~~>.<
P.S <10月24日嗰篇講過架,去睇下啦~>
音樂牙,好開心,,,,,,,吹笛~~~~~~
lunch同你地食~~~~
右係科學,,差唔多日日都有,,,,,,,,哼
art~~~今日簡太好似心情唔錯喎,,唔洗比人鬧lu
番屋企,,,,,,,,開msn同icq啦~冇lu