今焦同平時一樣,,,,,,
第一堂數學,,,,,,完全唔知佢講咩,一d都唔明!!

跟住就係DT啦,,,,,**一d野都冇做到,呵呵!!!
唉......
小息嗰時我地一起拉salu去林佑度,好玩牙,,,唔知salu會唔會嬲呢,,,,,sor牙@玩下咋,唔好嬲啦~~
週會講店舖盜竊∼∼好悶牙,,,,,,,
中文都冇聽書,,,,唔知佢講咩??呵呵
宗教,,,miss ng冇番,,,,,,卡卡""自己做作業,,,,,,,點知要寫歧視,,,,,,,就諗到rainbow姐啦,呵呵
右作左poem,,,,,,
rainbow姐隻手似蓮嘔~!
rainbow姐d手指大過芝士腸~
rainbow姐隻腳粗過樹幹~~哈哈,,,
rainbow姐d腳指勁過乒乓波∼∼
rainbow姐個頭爆冬菇~~
哈哈~~跟住英文堂係度笑爆嘴牙~~
rainbow右勁遲先放喎,,,,,,哼!!嬲你牙~~
同某某人番黎啦~~
就開電腦,,,,,,,,咁冇野做囉,咪打日記先囉~~@@^^%#
|