今焦仲有2分鐘就遲到,,,,,,,
入到去個個都集曬隊,咁我咪啦啦林去集隊囉,,,,,,,,,,,,,
上life fat,ok啦,,,,唔係好悶
上中文,,,頂,,,,,,,,要背書喎
上英文..........牙邵流血,,,,咁我咪睇下佢囉,,,,死rainbow以為我地傾計.......鬧我喎
咁我咪串7佢囉,,,,,,,"咁佢叫我唔通唔理佢牙" 卡卡!!
ERS啦........周祟坐左牙邵個嗰位喎,咁咪同佢傾計囉!!
傾左一陣就冇傾lu,,,,,,,變左睇書........
跟住死rainbow鬧周祟做咩同楊嘉軒傾計,,,太好笑啦,咁我咪笑囉
死rainbow叫我出去企,,,,,,,,,,,我先唔肯.....
咁我咪串佢話"笑都唔得牙??"
點解我要企牙,,,,,,,佢以為我串佢,,,,,,
叫我落堂搵佢喎,,咁咪搵囉........
係咁哦係咁哦,,,,,,,,仲串我tim,,,,,,你好野........右叫我放學再搵佢喎
搞到12:30先比我食lunch,,,,,,,,,屌!!
愛佢地話係canteen等我喎,,,,,,搵佢地都唔見
原來佢地buy野食,算啦!!
I.S堂,,,,,,,對作業,,,,,,,好悶牙
ART.........比簡太鬧,不過個個都鬧,,,,,,發神經咩
放學右去搵嗰個人,,,,,,,,,咪係死rainbow囉
一路哦一路唷個頭........
頂,,,,,眼花啦
右話記我,,,,,,,右唔記喎!!
4:10就比我走,,,,,,,哼...跟住就去左攞冷3,,,,,唔靚既.......>3<"
番左黎開電腦囉........沖涼啦......
出黎就見到林佑add我,,,,,,咪傾左一陣囉,,,,,,,,,,一陣好啦,,如果唔係salu會打我架...嘰嘰~!
右同雯chat左一陣,,,,,,,,,,
就打日記啦,,,,,,,
|