|
2005 年 10 月 13 日 星期四

|
好悶牙~  |
冇野好講囉.......
上音樂堂......miss lee問邊個學彈琴喎
咁我咪舉手囉∼!@>.<
*細*史堂.....冇專心.....唔知佢講咩
數學堂......教抽common factor,好易姐
科學堂..........好悶牙
英文...........rainbow姐...唉
中文堂........教燕詩囉.......悶
|
| 刊登時間︰2005-10-15 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|