今日頭兩堂係英文,,,,一個字------慘~見到rainbow chan慘過遇鬼~呵呵~
呢兩堂過得咁慢架~~~~~~~
哈,,,,,,,終於下一堂啦~宗教,,,,好悶牙
跟住中文~~~~唔知佢講咩~~~因為悶到就黎訓左~~~
lunch~同井井,,芬芬,,,,miss ng去金源食,好味牙d野食~~~~~>.<
番到黎,,,,,,,,上數學,都唔記得佢講過咩lu~真係老人咩呆~~
科學啦~~悶
中屎~~~~~~同人傾計,冇聽書,不過有抄note既~~~~
番屋企,,,,,,,,開msn同icq啦~學琴
|