英文堂先,,,,,,,rainbow今日好風騷喎~呵2
科學,黎sir冇番,,冇事ma>?>
咁傾計都傾左兩堂,,幾開心
數學,死啦小測,,,,,,,肥得啦~
細屎,,,佢有講書咩~~~我冇聽到喎~~~~因為我做緊book report
普通話,,,,,,,都唔好笑既,下次要好笑d架
右係英文,,,,,,,rainbow企響我後面喎~~~~睇住佢隻芝士手就同朱欣係到笑啦~
哈哈~~笑死我啦~
同黃洛放學,,,,,,,,番屋企,,,,,,,,開msn同icq啦~嘩,,,,,有我考琴既信啦,,,,仲125分tim,好開心牙~~~
|